טיפול בפירסינג פנימי

טיפול בפירסינג פנימי - Labass

עשיתם פירסינג חדש? איזה כיף! 
עכשיו צריך לזכור לטפל בפירסינג החדש שלכם. אז מה ההבדל בין טיפול בפירסינג חיצוני (הליקס, נזם, אינדסטריאל וכו..) לטיפול בפירסינג פנימי?

לאבאס עושים לכם סדר, הכל כאן בכתבה!

טיפול בפירסינג פנימי כמו לשון, ונום, אנדרגראונד, frowny, snake eyes וסמיילי

פירסינג פנימי, נקרא גם פירסינג אוראלי, פירסינג שכולו או חלק ממנו נמצא בתוך חלל הפה.
הטיפול בפירסינג פנימי קצת שונה מטיפול בפירסינג חיצוני, נתחיל בזה שהנקב נמצא במקום לח שנוטה להכיל הרבה חיידקים, מה שעושה את הטיפול שלנו לקצת יותר קפדני.

דבר ראשון, רצוי לקרר את האזור כשעתיים אחרי עשיית הפירסינג, במיוחד אם מדובר בפירסינג בלשון – תפנקו את עצמכם בגלידה או ארטיק, הם יכולים בקלות לעזור להוריד את הנפיחות ולהפחית מהכאב, גם מים קרים יעשו את העבודה 😉.

הימנעו מנשיקות עם לשון וממין אוראלי עד סוף תקופת ההחלמה, האזורים האלו בדרך כלל לא הגייניים ומגע ישיר של הנקב החדש איתם ויכולים לגרום לזיהום ודלקות. (כן.. גם אנחנו לא שמחים מהטיפ הזה).

אל תפחדו לאכול!

אם לא תאכלו זמן ההחלמה של הנקב יהיה ארוך יותר והלשון תהיה נפוחה ליותר זמן, מומלץ לאכול אוכל רך וקר, כמו פירה קר, יוגורט ומרקים קרים. יש להימנע מאוכל חם וקשה / קריספי.

המשך הטיפול יתבצע כך:

  • גרגור מי מלח 3 פעמים ביום
  • גרגור מי מפה (פקק מי פה 3 פעמים ביום).
    אין צורך לבלוע!

    תשמרו על הפה שלכם נקי, תשטפו את הפה עם מי מלח או מי פה אחרי כל ארוחה, שתיה ממותקת, סיגריה או כל דבר אחר שעלול לזהם את האזור.
ברגע שהנפיחות בלשון עוברת והפירסינג מחלים החליפו את העגיל לעגיל קצר יותר, יש סיכוי שהעגיל הרפואי הארוך יפגע לכם בשיניים או בחניכיים בטווח הארוך. (בהחלפה הראשונה מומלץ להחליף אצל הפירסר).

בעגילים שהם גם חיצוניים וגם פנימיים כמו:

שפה / לברט, אשלי, מונרו, מדונה, מדוזה, צ'ייס או דליה יש לבצע את ההוראות הנוגעות לפירסינג אוראלי, וגם את אלה הנוגעות לפירסינג חיצוני .

לכתבה המלאה לטיפול בפירסינג חיצוני לחצו כאן

ודבר אחרון.. אל תשכחו לחזור אל הפירסר לביקור אחרי חודש, כן?