טראגוס

טראגוס - Labass

עגילי טראגוס פרצו את דרכם לליבנו בשנים 2012-13 ומאז הם בכל מקום.. ובצדק!

אז מה זו המילה הזאת "טראגוס?"

שמו של העגיל, טראגוס, מגיע משם קפל הסחוס בו הוא נמצא, בקפל הסחוס הפנימי של האוזן – הטראגוס, ניתן לענוד מגוון רחב של עגילים והוא מחמיא בצורה מדהימה פשוט לכולם.

כל מי שאי פעם עשה או שקל לעשות את הנקב היפה הזה בודאי נתקל בשאלה  "איך מסתדרים אם טראגוס ואוזניות?"
אז ככה, זמן ההחלמה של הטראגוס הוא 4 חודשים. בחודש הראשון האזור קצת כואב ורגיש אז אנחנו ממליצים להימנע מאוזניות, מה גם שאוזניות בדרך כלל הן לא המוצר הכי היגייני ויש חשש שהם יצרו אינפקציה, גירוי או סתם יתפסו בעגיל.
לאחר חודש האזור מתחיל להחלים ולכאוב פחות כך שניתן לשים אוזניות בעדינות, רק לא לשכוח לדאוג לנקות אותם ביסודיות כדי שלא יווצר זיהום.

לאחר זמן ההחלמה וכל עוד הנקב החלים בצורה טובה, הטראגוס אינו מציק באוזן כשמשתמשים באוזניות.

הטיפול בטראגוס נעשה בצורה חיצונית, להסבר מפורט על אופן הטיפול לחצו על הקישור:

 טיפול חיצוני

היסטוריה בקטנה:

טראגוס הוא פירסינג מודרני שלא נראה בתרבויות קודמות. הפעם הראשונה שהוא נראה בעולם היה איפה שהוא בשנות ה - 90 עם המצאת הפירסינג דיית, רוק ואינדסטריאל...

 

טראגוס סיכונים – מה חשוב לדעת לפני שעושים טראגוס

עגיל הטראגוס זכה לכינוי הזה על שם החלק באוזן עליו הוא יושב, זהו כפל סחוס אשר נמצא במרכז האוזן והפך בשנים האחרונות למיקום פופולארי למדי בקרב חובבי הפירסינג. אך לפני שאתם רצים להזמין תור לחירור עגיל טראגוס, ישנם מספר דברים שחשוב לדעת.

 

סכנות נפוצות – אינפקציה ודחייה

בחירור של טראגוס נחשפים לסכנות הרגילות של אינפקציה ודחייה של העגיל, אך בשל מיקום העגיל בסמוך לשיער הרגישות שלו גדלה. על מנת למנוע אינפקציה מומלץ לדבוק בהוראות הפירסר לגבי חיטוי המקום ועטית עגיל רפואי. בנוסף מומלץ שלא להשתמש בתכשירי שיער בתקופה שלאחר חירור העגיל ולהימנע משימוש באוזניות אשר עלולות להוות מקור לזיהומים.  

 

סכנה נוספת – תלישה

כמו כל פירסינג גם הטראגוס חשוף לסכנה של תלישה עקב תנועה לא נכונה, אך גם במקרה הנ"ל ישנם צעדי מנע שמומלץ לנקוט. ראשית ביצוע הפירסינג אצל פירסר מקצועי שעושה שימוש במחט ולא באקדח, מה שיעלה את הסבירות למיקום טוב יותר של החור. בנוסף, חשוב לזכור את הימצאות העגיל באוזן ולהימנע מתנועות חדות העלולות לסכן אותו.

 

האם חירור טראגוס מתאים לכל אחד?

מבחינת מראה אין ספק שהתחדשות בטראגוס עשויה להתאים לכולם, אך לצערנו לא כולם בורכו בטראגוס גדול מספיק ולכן לא ניתן יהיה לבצע חור כהלכה. באתר שלנו תמצאו מגוון של עגילי טראגוס ועגילים נוספים, לפרטים נוספים והתייעצות ניתן ליצור קשר בטלפון 054-5873021.

 

רגע לפני שמתחוררים:

לפני שמתחוררים חשוב לוודא שאכן אזור הטראגוס שבגוף גדול מספיק כדי לענוג שם עגיל, הפירסינג חייב לעבור דרך הסחוס ולא דרך העור הרך שנמצא בקצה הסחוס, אחרת הגוף ידחה את הטראגוס.

לרוב האנשים עובי הסחוס גדול מספיק אז.. בלי לחץ 😊

עברו עכשיו לקולקציית העגילים של לאבאס - טראגוס

עובי מוט סטנדרטי: 1.2

זמן החלמה: 4 חודשים
רמת כאב : 6 בסולם לאבאס