המדריך לפירסינג בזמן הריון

המדריך לפירסינג בזמן הריון - Labass

פירסינג בטבור ובפטמה הם פשוט סוגי הפירסינג הכי יפים וסקסיים שאפשר לענוד אך בזמן ההריון הם יכולים להפוך למעט מסוכנים.

בשנים האחרונות סוגי הפירסינג האלו הפכו לדבר אהוב ונפוץ מאוד, אבל מה עושים כשרוצים להמשיך לענוד אותם ברגע שנכנסים להריון והעור נמתח?

אנחנו כאן בשביל לתת לך את כל התשובות. 

אז קודם כל מזל טוב! אל תדאגי אנחנו פה כדי להרגיע ולהגיד שגם בזמן ההריון מותר לך להרגיש ולהיות יפה.  אז חוץ מנעילת עקבים בגובה 6 ס''מ, אכילת סושי ולהשתכר כמו פעם, יש עוד כמה דברים שאת צריכה להיזהר מהם בזמן ההריון - אנחנו כמובן מדברים על פירסינג

כמו בטח יודעת אזורי הבטן והחזה נמתחים ומשתנים בצורה משמעותית בזמן ההריון, כך שגם האזור שבו נמצא הפירסינג שיש לך נמתח ומשתנה. כדי להימנע מהסתבכויות רצוי שתהיי במעקב אחר הגוף שלך ולהחליף את הפירסינג לפירסינג אורך יותר לפני שהגוף מתחיל להילחץ עליו.

מה שאת צריכה לעשות זה לא מסובך, זה רק לתת מבט ולשחק עם העגיל מדי פעם כדי לוודא שיש לו מספיק מרחב. אם יש מספיק מרווח - מצוין, אם אין לו מספיק מרווח עליך להחליף את העגיל לאחד ארוך יותר בהקדם.
אחת הסכנות בחוסר מרווח לעגיל זה שהגוף יתחיל לדחות את ה"עצם הזר" הזה שיש בתוכו,  ואז יכולה להישאר לך צלקת קטנה, מזכרת לא נחמדה.
מה שרצוי לעשות בשביל להימנע מהדאגות האלו זה מלכתחילה להחליף את העגיל שלך
בעגיל מסוג ביופלקס אשר מותאם במיוחד לנשים בהריון.

מה כלכך מותאם לנשים בהריון? אז ככה:

ביופלקס הוא חומר דמוי פלסטיק, אנטי אלרגני, אנטי דלקתי, עמיד וגמיש במיוחד כדי שלא יפריע לגוף בעת תזוזה ושינוי.
 בנוסך את תוכלי לגזור את "המוט" ולהתאים אותו לממדים שאת צריכה.
תכונה נוספת מעולה שלו, היא שהוא מעולה להליכים רפואיים, משום שלא צריך להוריד אותו לפני בדיקות MRI או CT כמו עגילים אחרים העשויים טיטניום, זהב וכ'ו.
כמובן שביופלקס קיים בכל הצורות והעיצובים: עגילים לפיטמה,ללשון, טבור, חישוקים ועוד
ועוד..
בהצלחה ו… מזל טוב!!