הסיפור של לאבאס

 

תרבות. תכשיטים. פירסינג


כל הדרך מחנות קטנה בבוליביה
יש משהו בלנסוע רחוק ולגלות את כל היופי, האנשים, הקהילות והתרבויות שבעולם שלנו שגורם לנו להרגיש חיים. לגלות את אוצרות העולם שבתרבויות הרחוקות ולהבין שלכל אחד מהם סגנון לבוש שונה, תרבות אוכל שונה, שפה שונה, אידיאל יופי שונה, עיצוב שונה וכן, תרבות פירסינג שונה..
אבל לא סתם שונה – תכשיטים שעשויים מחומרים מיוחדים, משובצים באבנים שמעולם לא שמענו עליהם קודם, בצורות וצבעים שלא נראו בארץ לפי כן.
לנו זה קרה במהלך טיול ארוך בדרום אמריקה, הרגע הזה שנכנסנו לחנות קטנה בלה פאז ברחוב Av. Illampu, בלי בובות ראווה ובלי תגי מחיר, רק כמה מדפים צבעוניים שהאמן בנה בעצמו כדי להניח את העגילים עליהם ופינת עבודה קטנטנה בא הוא יוצר את התכשיטים שלו ממש ליד קופסת התשלום וקומקום קטן לקפה.
נדהמנו מהפשטות והחן של המקום ועוד יותר נדהמנו מהפירסינג שהוא יצר שם, כלכך מיוחדים שפשוט רצינו לקנות את כולם.

קידום תרבות הפירסינג בישראל


חזרנו לארץ וישר הבנו שאנחנו חייבים להפגיש בין עגילים ופירסינג ממדינות רחוקות לקהילת הפירסינג בישראל!
הקמנו את Labass, אספנו מידע מהמון פירסרים, כתבנו את מגזין הפירסינג הגדול ביותר בישראל, פיתחנו אתר והזמנו עגילים מכל מיני מקומות אקזוטיים בעולם ואנחנו יום יום עובדים על מנת להביא לכם תכשיטים ממגוון רחב של אמנים מהעולם. ומהארץ – חכו לעוד הפתעות!
אנחנו מאמינים שעולם הפירסינג בישראל בשיאו של שינוי, אנחנו כבר לא Underground ופירסינג זו לא מילה גסה, להיפך, אפשר לצאת עם הפירסינג לעולם מבלי שישפטו אותנו או שיסתכלו בגבה מורמת!
אנחנו גאים לקחת חלק משינוי תרבות הפירסינג בישראל עם הנגשת מידע דרך המגזין הענק שלנו, עגילים סופר איכותיים, קניה בטוחה באינטרנט וכמובן משלוחים מהירים!
אכפת לנו מתרבות הפירסינג ואכפת לנו מקהילת הפירסינג הישראלית. עושים שינוי תפיסתי בכל הנוגע לפירסינג.

Labass - BE UNIQUE, STAND OUT

מה ניתן למצוא אצלנו

קולקציות תכשיטים מדהימות

קולקציות ייחודיות של פירסינג, תכשיטים ועגילים מכל קצוות העולם

בלוג תוכן

טיפים וכתבות על תרבות הפירסינג בישראל ובעולם

קהילת פירסינג

קהילת פירסינג ענקית שממליצה, שואלת ומדברת את עולם הפירסינג

Our Story, Our Promise


הכל קורה במחשבה עליך ועל הסטייל שלך