הרחבות ופלאגים - מה ההבדל?

דוגמן עם הרחבות באוזניים מול הים

בשנים האחרונות הרחבות באוזניים הם דבר מאוד נפוץ במדינה שלנו, אם פעם היו מרימים גבה על אנשים עם הרחבות, היום זה עובר לאנשים שלא אוהבים פירסינג הרבה יותר "חלק".

כמובן שעם המיינסטרימיות של ההרחבות, הגיע גם ביקוש להרחבות מגוונות ומיוחדות. כיום יש מגוון רחב של עגילים בצורות שונות, צורות כה רבות שלפעמים הבחירה ביניהן יכולה להיות סופר מבלבלת, אך מעבר ליופי וסגנון חשוב גם לזכור שבחירה נכונה של הרחבה תעזור לבריאות האוזן ולעמידות ההרחבה לאורך זמן.

תקשיבו ללאבאס, כתבה כזאת זה לגזור ולשמור ;)
אז בואו נתחיל לעבור על סוגי ההרחבות העיקריות שקיימות היום בשוק. 

פלאג

הפלאג הוא בעצם כינוי לעגיל מלא ולא חלול. עגילי פלאג יכולים להיות עשויים מכל מיני חומרים כמו טיטניום, עצם, עץ, קרן, מתכת רפואית (סרג'יקל סטיל) ועוד...

הרחבת פלאגלפריט "הרחבת עץ תמרינד" לחצו

טאנל

טאנל הוא בדיוק ההפך מפלאג, טאנל הוא שם להרחבה חלולה ולא מלאה.
גם כאן הוא יכול להיות עשוי ממגוון חומרים, רק שבמשפחה הזאת יש מגוון של צורות שעכשיו נכיר את כולם:

  • פלייר

    פלייר הוא עגיל עם קימור בצד אחד (האחורי) ומהצד השני, הקדמי, הוא רחב יותר מההרחבה עצמה. בעגילי פלייר נעזר בדרך כלל בגומייה מהצד האחורי של ההרחבה כדי למנוע ממנה מלהחליק וליפול.

הרחבת פליירלפריט "הרחבת Bass" לחצו 

  • דאבל פלייר

    היא הרחבה עם קימורים הגדולים מההרחבה עצמה משני צדדיה. עגיל כזה לא מומלץ להרחבות חדשות או לאוזניים בזמן ההחלמה מהסיבה שנצטרך למתוח מעט את ההרחבה בעת הכנסת העגיל, מה שיכול להיות כואב מאוד ועלול לפצוע את האוזן.
הרחבלת דאבל פלייר כחולה

לפריט "הרחבת טורקיז" לחצו

  • הרחבת הברגה

     הרחבת הברגה גם היא הרחבה עם קימורים משני הצדדים, אך לעומת הדאבל פלייר, כאן לא נצטרך למתוח את התנוך כדי להכניס אותה לאוזן אלא רק לפתוח את ההברגה ולסגור אותה מהצד השני. מסיבה זו, עגילי הברגה מעולים להרחבות טריות וחדשות.
הרחבת הברגה בצבע זהב

לפריט "הרחבת טרייבל מגן שבטי מצופה זהב" לחצו 

  • קיפר

     הרחבת קיפר משמשת עבור שמירה על הנקב במצב שהוא. זאת אומרת, לעגילי הרחבות יש נטייה להרחיב את הנקב עם הזמן (בעיקר לעגילים הכבדים), לכן אם נרצה לענוד עגיל קליל שישמור לנו על הנקב בצורה עגולה ומתוחה נוכל לבחור בעגיל קיפר שבדרך כלל יהיה עשוי מסיליקון או ביופלקס וישקול ממש מעט.

הרחבת קיפר שקופהלפריט "הרחבת סיליקון שקופה ללא שוליים - קיפר" לחצו 

כמובן שבנוסף לעגילי טאנל ופלאג ישנם עוד סוגי עגילים שניתן לענוד בהרחבה, נעבור גם עליהם

טאפר (סטרצ'ר)

עגיל טאפר הוא כינוי לעגיל שמקצה אחד הוא דק ומצידו השני עבה, הצד הדק הולך ומתרחב עד שהוא מגיע לצידו השני של העגיל ששם החלק העבה ביותר נמצא. זו אחת הדרכים המומלצות להרחיב את הנקב בבית.

הרחבת טאפר - סטרצ'רלפריט "טאפר עץ קוקוס" לחצו

משקולת 

עגילי משקולת נפוצים בעיקר אצל אנשים שרוצים להרחיב את התנוך בצורה טבעית אך לא רק,
בנוסף למטרה זו, אפשר לענוד עגילים מהסגנון הזה כדי להוסיף המון חן וסטייל.
רק זכרו, אם לא בא לכם להרחיב את הנקב שלכם אל תענדו עגילי משקולת באופן רציף לאורך זמן.

הרחבת משקולתלפריט "משקולת אבלונה" לחצו

 ספירלות

עגילי ספירלות הן, איך לא, עגילים בעיצוב ספירלה. לפעמים החלק הקדמי, (החלק הראשון שנכנס אל ההרחבה) יהיה דק מעט מאמצע העגיל ולפעמים העגיל יהיה בעובי שווה בכל אורכו. גם כאן לא נמליץ על העגיל להרחבות "טריות" מהסיבה שהענידה של העגיל יכולה לדרוש מעט כח ועלולה לדחוף את החלק האחורי של ההרחבה וליצור "בלואווט".

הרחבת ספירלהלפריט "הרחבת באד בוי" לחצו

טיפה

גם כאן, כמו שבטח ניחשתם, השם של העגיל מגיע מהצורה שלו. עגיל טיפה הוא עגיל שצורתו היא טיפה, ובנוגע לעגיל זה, אנחנו חושבים שהוא פחות מומלץ להרחבות חדשות משום שלרוב הוא יגיע בצורת "דאבל פלייר" והענידה שלו דורשת מתיחה רבה.

עד כאן בנושא סוגי הרחבות, חושבים ששכחנו משהו? מוזמנים לשלוח לנו הודעה ונוסיף!

לקטגוריית ההרחבות של לאבאס לחצו