כל מה שצריך לדעת לפני שנכנסים לים עם פירסינג חדש

כל מה שצריך לדעת לפני שנכנסים לים עם פירסינג חדש - Labass

עונת הרחצה כבר כאן ואיתה הגיעה השאלה הגדולה של הקיץ, האם מותר להיכנס לים, ים המלח ולבריכה עם פירסינג חדש?

נתחיל עם ים המלח

ים המלח זו סוגייה שלא כולם מסכימים עליה בפה אחד. חלק בעד להיכנס לים וחלק אומרים שזה יכול לפגוע בעגיל מפני שאפשר למצוא שם לכלוך ודברים מזהמים.

להבדיל מים "רגיל", בים המלח ניתן למצוא ריכוז גבוה של מלחים, אם נכנס למספרים אז ריכוז המלח בים המלח גדול פי עשרה מריכוז המלח בים רגיל. בנוסף למלח ניתן למצוא בים המלח מינרלים ייחודיים שיכולים לסייע להחלמה של העגיל.

דעתנו בנושא היא שכל עוד נכנסים למים בצורה אחראית ודואגים לחטא את הנקב לאחר מכן אין בעיה לטבול בים המלח.

ומה קורה בים רגיל (הים התיכון)?

אם נקשיב להיגיון, כמו בים המלח, המים בים די מלוחים ומי מלח זה הטיפול המועדף לפירסינג. הבעיה היא שזה לא כלכך מדויק 😊, הים התיכון רחוק מלחטא את הפירסינג.. מעבר למלח, מי הים בארץ די מזוהמים ואפשר למצוא בהם לכלוך שאנשים השאירו, פסולת מסירות וספינות, ביוב עירוני שזורם לים ומי גשמים ששטפו את הרחובות אל החופים. כל אלו יכולים בקלות ליצור זיהום בפירסינג (או בכל פצע פתוח אחר).

ככה שבזמן תהליך ההחלמה של הנקב אנחנו ממליצים לא להיכנס לים.

אבל מה בכל זאת אפשר לעשות? כי אנחנו יודעים, קשה לוותר על כניסה לים במשך כל הקיץ..

במידה ואתם מחליטים לקחת את הסיכון ובכל זאת להיכנס למים רצוי לקחת תרסיס מי מלח ייעודי אתכם בתיק. לאחר כל כניסה למים יש לשטוף את הנקב עם מים מתוקים ואז לחטא עם תרסיס מי המלח היטב. יש לחזור על פעולה זו אחרי כל כניסה למים.

חשוב לציין, אנחנו ממליצים להיכנס לים רק לאחר 6-8 שבועות מרגע עשיית הפירסינג.

דבר אחרון – בריכות

אז בבריכה המצב הוא לא שונה מדי.. במי הבריכה ניתן למצוא גם לא מעט זיהומים, כדי שהמים לא יישארו מזוהמים בדרך כלל מוסיפים כלור שיטהר את המים מחיידקים – ככה שזה בסדר. מצד שני הכלור עצמו לא בריא לפירסינג ויכול לפגוע בו.. פחות בסדר

גם כאן ההמלצה שלנו היא לא להיכנס למים בזמן תקופת ההחלמה של הנקב

אז מה כן לעשות?

  • לחכות בסבלנות ולהיכנס למים רק אחרי 6-8 שבועות מרגע עשיית הפירסינג
  • לעשות נקב חדש בסוף הקיץ או לפני תחילת הקיץ

זכרו! עדיף להתאזר בסבלנות מספר שבועות וליהנות קיץ שלם עם פירסינג חדש מאשר ליהנות לרגע ולסבול קיץ שלם מאינפקציה, 😊 תתחדשו!