עגיל באוזן לגבר – איך עושים את זה נכון

עגיל באוזן לגבר – איך עושים את זה נכון

עגילים הם פריט אופנה לכל דבר, הם ניתנים להחלפה באופן תדיר ופעמים רבות עגילים מביאים לידי ביטוי אמירה ייחודית ומבליטים גוונים באישיות האדם שלובש אותם. באופן היסטורי, לבישת עגילים מזוהה בעיקר עם המין הנשי, אך הדבר אינו הכרח. ישנו מגוון עצום של עגילים המיועדים לגברים ועשויים להשלים "לוק" עדכני ומיוחד. איך עושים את זה נכון? התשובה במאמר הבא.

 

ראשיתה של הסטיגמה

קשה להצביע על הסיבה המדויקת בגינה עגילים הם פריט לבוש המזוהה בעיקר עם נשים. מגיל קטן אנו רגילים לכך שנשים סביבנו עונדות עגילים בעוד שלמרבית הגברים אין עגילים כלל וכלל. ייתכן וההתניה החברתית הנטועה עוד בילדותנו היא שגורמת לנו לחשוב גם בבגרות כי עגילים אינם מתאימים לגברים ועונדי עגילים מסווגים כשונים או יוצאי דופן.

 

עגילים לגבר – בהחלט!

כאמור, הסטיגמה סביב ענידה של עגילים על ידי גברים היא לא בהכרח נכונה שלא נאמר שגוייה לחלוטין. בחנות האינטרנטית של Labass תמצאו מגוון רחב של קולקציות עגילים, אשר יכולים בהחלט להתאים לגברים ולנשים כאחד. באופן כללי בתחום האופנה אין חוקים או כללים בבחירת הפריט המועדף עליכם ואם זה יפה לכם בעין סביר להניח שזה יהיה יפה גם על האוזן או במיקום אחר בגוף.

 

איזה עגילים יכולים להתאים לגבר?

כיום, יותר מאי פעם אנו עדים לגברים העונדים עגילים בשתי האוזניים גם יחד, מה שמגדיל את המגוון אותו ניתן ללבוש והתצורות השונות איתן ניתן לשחק וליצור קומבינציות מעניינות. בין אם זה עגילי תנוך רגילים לגבר, הליקס לגבר, טראגוס לגבר או נזמים וספטומים שונים לגברים, ניתן ליצור מראה ייחודי ומעניין בבחירת העגילים הנכונה.

לצפייה בקולקציית עגילי גברים לחצו..

 

Labass – קנייה מקוונת

הרכישה של פריטים דרך האתר מונגשת בצורה אידיאלית עבור חווית רכישה נוחה ופשוטה, כל הקולקציות מאוגדות בקטלוג מצולם עם תמונות ברמה גבוהה לצורך קבלת המושג הטוב ביותר לגבי טיב המוצר והמראה שלו. כל המוצרים בחנות נבחרו בקפידה תחת סטנדרט של איכות ללא פשרות לטובת קהל הלקוחות שלנו. בנוסף ברכישה דרך האתר תוכלו ליהנות ממבצעים והנחות שווים ואקסקלוסיביים הניתנים רק לרוכשים באתר, ומשלוח חינם בקנייה מעל 180 ₪.

על החנות שלנו

לאבאס היא חנות פירסינג מיוחדת אשר הוקמה במטרה לקדם את תרבות הפירסינג בישראל. אנו שמחים להביא עגילים ותכשיטים המיוצרים מחומרים מיוחדים בעיצובים של אמני תכשיטים מכל העולם ומטובי האמנים בארץ. אנו גאים לקחת חלק בשינוי תרבות הפירסינג בישראל, להנגיש מידע בנושא בעזרת המגזין שלנו ולטפח את קהילת הפירסינג הגדולה בארץ. לאחר עבודה קשה הצלחנו להקים חנות ייחודית בתצורה שטרם נראתה בישראל עם פריטים סופר איכותיים ומעוצבים. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר דרך אתר האינטרנט, המייל שלנו או בעזרת מספר הטלפון 054-5873021.