פירסינג & ספורט

פירסינג & ספורט - Labass

ספורט הוא חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלנו ובמיוחד בקיץ - גלישת גלים, כדור עף, כדורגל, כדורסל והרשימה לא נגמרת... אך מה קורה כשיש נקב חדש ואיך זה יכול להשפיע?

אנחנו פה כדי להסביר 

קודם כל.. זמן ההחלמה 

אם אתם לפני עשיית פירסינג אנחנו מומלצים לכם להתעדכן על זמן ההחלמה שלו אצלנו באתר (או אצל הפירסר שלכם) משום שלכל פירסינג יש זמן החלמה שונה, צריך לקחת את זה בחשבון כי זאת תקופה שלא תוכלו להסיר את הפירסינג ויהיה עליכם להימנע עוד יותר מגורמים מזהמים.

טיפ
חשוב מאוד לשמור על היגיינה קפדנית בתקופה הזאת כדי לא להאריך את תקופת החלמה.

להסיר את העגיל החדש בזמן האימון 

להסיר את העגיל החדש לפני האימון זה לא רעיון טוב מהסיבה שהנקב עוד טרי והוא יכול להיסגר תוך מס' דקות, בנוסף אם הנקב עוד לא החלים זה יכול להיות מצב כואב ומייגע לנסות ולהכניס אותו חזרה אל החור.
אנחנו ממליצים בפירסינג חדש ליידע את המאמן על הפירסינג החדש ועל כך שלא תוכלו להסיר אותו בזמן האימון עד שתחלוף זמן ההחלמה ולשים פלסטר או תחבושת שמכסה את הפירסינג.

רק זכרו להוריד את התחבושת מיד לאחר האימון כדי שהזיעה והלכלוך לא יצטברו בנקב.

להסיר את העגיל אחרי זמן ההחלמה  

אחרי שהפירסינג מחלים לגמרי השיטה הכי טובה היא פשוט להסיר אותו כמו כל תכשיט אחר ולשים אותו במקום סטרילי. אנחנו יודעים מה אתם חושבים זה, כולה הליקס קטן מה כבר יכול לקרות.. אבל העגיל יכול להיתפס באחד המכשירים או בחולצה שלך או של מישהו אחר, דברים כאלה קורים. אז תשמרו על החבר הקטן שלכם ואם מכל סיבה שהיא אתם לא יכולים להסיר את הפירסינג, תכסו אותו בפלסטר. 
אם אתם מחליטים להישאר איתו ולא להסיר אותו השתדלו לפחות שהעגיל שאתם עונדים יהיה עגיל צמוד, למשל מוט צמוד בטראגוס ולא חישוק, לעגילי חישוק יש הסתברות גובהה יותר להיתלש.

אז למה לא פלסטר או תחבושת מלכתחילה 

הפלסטר והתחבושת הן שיטות שפחות מומלצות משום שיש להן נטייה לצבור זיעה ולכלוך או ליצור גירוי. בנוסף הם יכולים פשוט להחליק כשלא שמים לב.

לשמור על היגיינה 

היגיינה אמרנו כבר? עם הספורט מגיע המון זיעה,לכלוך וחול אז חשוב לזכור כשמסירים את העגיל לשים אותו במקום סטרילי רצוי בתמיסת מי מלח. ותמיד לבדוק את האזור שאין אדמומיות, מוגלה או כאב 

חמשת הטיפים של לאבאס:

  • אם הנקב אינו חדש הסירו את העגיל והניחו אותו במקום סטרילי עד סוף האימון.
  • אם הפירסינג חדש כסו אותו בעזרת פלסטר או תחבושת.
  • דאגו לסטריליות של האזור לאחר האימון ונקו אותו מזיעה ולכלוך בעזרת תרסיס מי מלח.
  • ענדו עגילים צמודים ולא חישוקים. 
  • בנקב בריא שתמה לו תקופת ההחלמה אפשר להשתמש בעגילי סיליקון / קייפר עם סיכוי נמוך יותר לתלישה, ושמירה על הנקב שלא ייסתם. כך גם ירככו את האזור אם תקבלו מכה המכה.