אפקט הצ'יז קאטר | Cheese cutter effect

אפקט הצ'יז קאטר | Cheese cutter effect

יכול להיות שהשם לא כלכך נפוץ אבל את התופעה בטוח שראית..
אז למי שלא מכיר, cheese cutter effect זה הפס הארוך והדק בתנוכי האוזניים, זה שהחליף את הנקב הקטן שהיה שם לפני. עוד שניה והכל היה מובן 😊

מה זה ואיך זה קורה?

נקב סטנדרטי בתנוך האוזן שהתארך לאט לאט...
ההיגיון הפשוט אומר לנו שזה קורה לאנשים שענדו עגילים כבדים למשך שנים ארוכות, ככה שהחומר האלסטי שבתנוכי האוזניים נמתח ונמתח ויוצר את מראה הצ'יז קאטר.
אבל את האמת, זו היא רק תשובה חלקית!
האפקט הזה קורה גם לחבר'ה צעירים שעונדים עגילים קלים, ולא רק באוזניים אלה גם בנזמים והסיבה לכך היא ענידת עגילים בעלי מוטות דקים מאוד באוזניים ובאף – מתחת לעובי של 1 מ"מ.
המוט הדק יושב כמו סכין קטנה על התנוך / הנזם ולאט לאט קורע את העור, לא משהו שיפריע לכם ביומיום אלה תהליך איטי ומאוד לא מורגש.
כמו לשים סכין על גבינה רכה – היא תשקע לתוכה.

כמובן ששילוב של מוט דק עם עגילים כבדים מזרז את התופעה אך לא רק, אם ניקח לדוגמה את הנזם - הצ'יז קאטר אפקט נגרם מהלחץ שלוחצים את החישוק על האף - אם הוא דק מדי או בקוטר קטן מדי, הוא פשוט לוחץ את העגיל לנחיר ומתחיל לקרוע את הנקב באיטיות.

אנחנו יודעים.. זה לא בא בטוב, אז...
הטיפים של לאבאס להימנעות מצ'יז קאטר אפקט

  •  ענדו עגילים עם מוטות עבים (1מ"מ ומעלה) בתנוך וגם בנזם, עדיף נקב בעל קוטר רחב מעט מאשר פס ארוך וצר.
  • אם יש לכם עגילים כבדים שאתם ממש אוהבים, הימנעו מענידה רצופה שלהם לתקופה ארוכה – אל תשכחו שכשאנחנו רוצים להרחיב את תנוכי האוזניים בצורה טבעית אנו עונדים עגילים כבדים (שנקראים משקולות) שמרחיבים את התנוך.
  • בחרו עגילי נזם במידה שלכם – כך תוכלו להימנע מהידוק חזק של החישוק על הנקב ובכך תימנעו מצ'יז קאטר אפקט.

הפיך או לא?

אז אצל החבר'ה הצעירים שבנינו, אם תימנעו מענידה של עגילים דקים וכבדים שבעצם גורמים לתופעה הזאת אז רוב הסיכויים שכן, הנקב יקטן ויחזור לעצמו.
אצל החבר'ה המבוגרים יותר לעומת זאת, שהגוף שלהם כבר לא מרפא את עצמנו בצורה כל כך מהירה כמו פעם יכול להיות שייקח לגוף הרבה יותר זמן לסגור את הנקב ואף יכול לקרות מצב שהנקב לא יחזור במאה אחוז לצורתו המקורית.

שימו לב שכל מקרה לגופו ויש אנשים צעירים שהנקבים שלהם נסתמים לאחר המון זמן ומבוגרים שהנקב שלהם נסתמים בין רגע – אתם מכירים את הגוף שלכם יותר טוב מכל אחד אחר 😊

האם יש דרך לזרז את הסתימה של הנקב?

בשנים האחרונות יש יותר ויותר אנשים שלא רוצים לחכות לטבע שיעשה את שלו ופונים למנתחים פלסטיים... אפשר לפנות אל מנתחים פלסטיים ולסתום את הנקב בתהליך פשוט יחסית (את השירות הזה אפשר לקבל גם בקופת החולים שלכם).

התהליך מתבצע בכך שהמנתח משתמש בסכין קטנה ועגולה בשם פונצ' שבעזרתה הוא חותך ומרחיב את הקוטר של הנקב ואז תופר את החור לעצמו.

השאלה המתבקשת היא: האם יהיה אפשר לנקב שוב את התנוך לאחר הניתוח?

והתשובה היא כן, בהחלט! ניתן לחורר את האוזן שוב באותו מקום לאחר החלמה מלאה והתייעצות עם המנתח.

We Like It Natural
אנחנו פחות אוהבים את האופציה הזאת אבל חשוב שתדעו שהיא קיימת! 😊

מה אתם אומרים.. שנקליל את האווירה עם העגילים החדשים שלנו?