האם פירסינג הוא לגיטימי במקום עבודה?

האם פירסינג הוא לגיטימי במקום עבודה?

בין אם אתם בעד פירסינג ובין אם אתם סולדים מכל העניין, אי אפשר להתעלם מכך שמדובר בבחירה אישית המייצגת בסופו של דבר את חופש הביטוי של מי שבוחר לעשות אותו וכבר מזמן לא מדובר רק במרד נעורים של גיל ההתבגרות.

פירסינג פופולרי מאוד בקרוב דור המילניום (דור ה-Y) ודור ה-Z, אך הוא נעשה לגיטימי יותר ויותר גם בקרב דור ה-X וכבר לא צריך ללכת לפינות חשוכות בדיזנגוף סנטר כדי למצוא חנות פירסינג (או קעקועים).

מצד שני נשאלת השאלה האם זה לגיטימי להגיע לעבודה במשרד עם פירסינג, או שאולי העובד חייב להסתיר אותו כדי לכבד את המקום ואת הלקוחות? ומה עם פירסינג בלשון  או בשפה שאי אפשר פשוט לשים או להוריד בכל פעם שרוצים? 

התשובה כמובן מורכבת: יש כיום יותר ויותר חברות עם תרבות ארגונית גמישה יותר, בוודאי אם חתך הגילים של רוב העובדים הוא צעיר יחסית. לדוגמה, חברות סטארט-אפ רבות מעוניינות שהעובדים ירגישו כמה שיותר בבית ולכן עשויות אפילו לעודד צורת ביטוי מסוג זה (כל עוד לא מדובר בשילוב של פירסינג בטבור וחולצת בטן...).

מצד שני, ישנם גם מקומות עבודה שבהם יש דגש רב על ייצוגיות (כמו משרדי עורכי דין) או שפשוט התרבות הארגונית היא שמרנית יותר, ואז כל העניין הופך להיות הרבה פחות ברור.

העצה הכי טובה שאנחנו יכולים לתת לכם היא פשוט לשאול: אם יש לכם פירסינג במקום לא שגרתי שאי אפשר ממש להחביא (כל הזמן), הסירו אותו לפני ריאיון העבודה ושאלו באופן ברור בסופו מהי המדיניות במקום. השאלה הזו לא תמיד נעימה, אבל הרבה פחות נעים להגיע למשרד ביום הראשון לעבודה ולגלות את כל העיניים מביטות דווקא בכם מכיוון שהפרתם את קוד הלבוש הבלתי כתוב...

אם מדובר במשרה אשר חשובה להתפתחות המקצועית שלכם, ייתכן כי לוותר על פירסינג באזור שנוי במחלוקת תהיה כרגע הבחירה הטובה ביותר.

אפשרות אחרת שהיא למעשה סוג של דרך ביניים והיא לענוד עגילים שקופים, עגילים אלה לא בלתי נראים אך לרוב הם יעשו את העבודה וישמרו על הנקב הקטן שלכם בטראגוס מבלי שאף אחד ישים לב.

לאבאס – קידום תרבות הפירסינג בישראל

לאבאס מקדמת את תרבות הפירסינג בישראל ומביאה עד אליכם את התכשיטים היפים והאקזוטיים ביותר מרחבי העולם: קיפרים, חישוקים, הליקס, קליקרים, זירוקנים וגם סדרות יוקרתיות ביותר של עגילי זהב 14K. תוכלו לחפש לפי סוג האבן, מידות ועוד. את כל הפריטים באתר שלנו תוכלו לקבל במשלוח עד הבית שלכם.

באתר שלנו תוכלו למצוא לא רק את החנות שלנו ולקבל את המשלוח עד הבית בדואר רגיל או אקספרס, אלא לקרוא את המגזין שלנו ולהצטרף לקהילת הפייסבוק.