הליקס - העגיל הנפוץ ביותר בישראל

הליקס - העגיל הנפוץ ביותר בישראל

הליקס הוא אולי הפירסינג הנפוץ ביותר בישראל אחרי העגיל הקלאסי בתנוך.

את העגיל הליקס ניתן לראות על גברים ונשים כאחד, מילדות בנות 13 ועד להייטקיסטים בני 40 ובהמון סגנונות ווריאציות כמו הליקס קדמי, הליקס נמוך, הליקס גבוה, דאבל הליקס ועוד..

היום נדבר ונתמקד בהליקס העליון והקלאסי שכולנו מכירים ורגילים לראות.

נתחיל בשאלה, האם הליקס הוא פירסינג מסוכן?

בצורה הפיזית, הליקס אינו מסוכן יותר מכל פירסינג אחר הנעשה בסחוס, מה שכן שונה בהליקס זה זמן ההחלמה היחסית ארוך מהרגיל בשל זרימת הדם הנמוכה הזורמת במקום. לכן, הנקב דורש יותר זמן טיפול באופן שוטף. בנוסף, מה שעלול לסכן את ההליקס הקטן שלנו זה המקום בו אנחנו עושים אותו, לכן חשוב לעשות את ההליקס אצל פירסר מקצועי וסטרילי, קורים מצבים שאנשים עושים פירסינג בדוכנים אצל אנשים חסרי ניסיון וידע בתחום שלא ידעו לתת לכם מענה וטיפול נכון או המשך טיפול מדויק לאחר עשיית העגיל.

לאחר עשיית הפירסינג בקשו את המספר של הסטודיו או של הפירסר כדי להתייעץ איתו במקרה שאתם מרגישים לא טוב, בנוסף חזרו אליו לבדיקה לאחר כ- שבועיים עד חודש, במידה ועשיתם את הפירסינג בדוכן ויש לכם אינפקציה מומלץ לגשת לפירסר מקצועי לבדיקה של הנקב.

לאחר עשיית ההליקס מומלץ להצטייד בתמיסת מי מלח שאותה ניתן לרכוש אצלנו או בכל בית מרקחת (ברוב המקרים גם תמיסת מי מלח ביתית תעשה את העבודה).

הליקס - באמצעות אקדח או מחט?

שאלת המיליון דולר, זאת שאנחנו מקבלים באינבוקס לפחות פעם בשבוע 😊 בנוגע להליקס, היא כמובן "עם מה עדיף לחורר הליקס? בעזרת אקדח או בעזרת מחט?

על ההעדפה כללית בנוגע לכל הנקבים כתבנו מדריך שלם שמסביר את היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם.

אך נספר בקצרה שהליקס כן ניתן לעשות בעזרת אקדח, כן זו אולי אופציה זולה, מהירה, וזמינה (בזכות הדוכנים שנמצאים בכל קניון) אך החיסרון של האקדח זה שהוא נוטה ליצור נקב לא חלק עם סיכוי גבוהה יותר לאינפקציה, מה גם שהאקדח עצמו נוטה לצבור זיהומים מכיוון שאי אפשר לחטא אותו במכשיר חיטוי (אוטוקלוב) מהסיבה שחלק ממנו עשוי מפלסטיק והוא עלול להינמס.

בנוסף, העגיל הראשוני שעושים איתו את ההליקס בעזרת האקדח לא מיועד לפיריסינג והוא דק מידי לעגילי הליקס, לא חד מספיק ולא ארוך מספיק.

בעזרת מחט נוכל להשיג פירסינג יותר סטרילי, ממוקד ובריא, החיסרון היחידי במחט הוא העלות הכספית שהיא לרוב פי 3 מעלות הליקס עם אקדח. אך בלי ספק אנחנו ממליצים לעשות את הנקב בעזרת מחט, עדיף לשלם פעם אחת ולקבל נקב בריא מאשר להסתכן באינפקציה ודחייה של הגוף הזר.

עשיתי הליקס ועכשיו אני רוצה אינדסטריאל

קיים הבדל בין ההליקס העליון שאנחנו מדברים עליו לבין הליקס תחתון הקיים באינדסטריאל, במילים אחרות, אם יש לך הליקס וחשבת לעשות הליקס קדמי ולהפוך אותם לאינדסטריאל ברוב המקרים זה לא אפשרי.

ההליקס באינדסטריאל נמוך יותר מההליקס העליון. בנוסף, אינדסטריאל דורש זווית מסוימת שלא תמיד מתאפשרת בעזרת הוספת עוד נקב בהליקס הקדמי.

מה הסגנון שלי?

על ההליקס ניתן לענוד המון סוגי עגילים, העגיל הראשוני יהיה כמובן מוט ישר, משום שחישוק יכול ללחוץ על הנקב בזמן ההחלמה ולהפריע לו להחלים בצורה בריאה ומהירה.

לאחר מכן ניתן לענוד עגילי לברט, עגילי חישוק, פרסות, מוטות ועוד מלא אפשרויות..

האם אתם מוכנים להוסיף ניצוץ נוסף למראה שלכם? לחצו כאן וגלו את עולם העגילים המדהימים של ההליקס 

רגע לפני שמתחוררים - חשוב לדעת:

כמו שאמרנו, זמן ההחלמה של ההליקס עלול להיות ארוך, לכן חשוב להיות עקביים בתהליך הטיפול ולהחליף את העגיל הראשוני רק לאחר שמרגשים שהאזור החיצוני והפנימי של הנקב החלימו לחלוטין (מומלץ להתייעץ עם פירסר לפני)

תתחדשו!

 עובי מוט סטנדרטי: 1.2
זמן החלמה: 4 - 12 חודשים
רמת כאב : 5 בסולם לאבאס