רעיונות לפירסינג טראגוס בשנת 2022

רעיונות לפירסינג טראגוס בשנת 2022

פירסינג טראגוס הוא אחד הפירסינגס הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות וקל להבין מדוע: בניגוד לרוב הפירסינג האחרים באזור האוזן, המיקום של הטראגוס לא נמצא בדיוק על האוזן עצמה, אלא על החלק הקדמי של הסחוס לפני תעלת האוזן (כאשר מסתכלים מקו העין), המקום נקרא טראגוס.

התכשיטים הנפוצים באזור זה הם עגילי לברט (ישרים) מכיוון שהם לא מפריעים לאזור להחלים (למרות שאפשר גם להשתמש בחישוקים אך לא מומלץ להשתמש בהם בזמן ההחלמה), לאחר שהאזור מחלים אפשר להשתמש בחישוקים.

בכל אופן, אם עוד לא חוררתם את הטראגוס, רצוי קודם כל להתייעץ במכון פירסינג מקצועי מכיוון שעגילי טראגוס לא מתאימים למי שיש לו טראגוס קטן יחסית ואתם גם צריכים להיות מוכנים להקפיד על האזור נקי ומחוטא למשך מספר חודשיים.

עגילי טראגוס יוקרתיים 

כיום פירסינג כבר לא נחשב לעניין מחתרתי ואפשר לראות אותו משתלב גם עם העגילים היוקרתיים ביותר שבנמצא, אפילו אצל נשים וגברים שכבר מזמן עברו את העשור השלישי והרביעי לחייהם (למעשה חלק מהם קרובים יותר לגיל הפנסיה...).

מדובר בתכשיטים העשויים זהב 14 קראט או משובצים ביהלומים והם כבר זכו לכינוי Luxury Piercing. המחירים מתחילים ב500 ₪ ומעלה ויכולים גם להגיע לסכום של ארבע ספרות (אנחנו מוכרים אותם לפי הזמנה).

טראגוס להמונים

לצד עגילים יוקרתיים מי שרוצה תכשיט צנוע יותר או מעוניין להבליט דווקא את הייחוד של הטראגוס יכול לבחור בעגיל ישר ("לברט") עם אבני זירקון. מדובר בתכשיטים לא יקרים (או לפחות כאלו שלא חייבים להיות יקרים) שנראים מצוין. רובם עשויים מטיטניום או סרג'יקל סטיל, כמובן שתוכלו למצוא אצלנו גם עגילי זהב

עוד עגילים טרנדים הם עגילים פתוחים כמו למשל פרסות או עגילים מעוטרים בתבליטי נוצות, חרוזים וקישוטים אחרים, וכאן יש יתרון משמעותי לאזור הטראגוס שמתאים מאוד גם לחישוקים.

טרנד נוסף הם עגילי טראגוס סביב נושא מסוים (תמה). לדוגמה עגילים בצבעים כהים בסגנון גותי, ברקים, שפיצים ואפילו "בולדוג" (עם קישוטים בצורת אום).

בנוסף, מי שמסתדר עם חישוקי לחץ שיש להם אלמנט סוגר גדול יחסית יכול להשתמש בהם גם באזור הטראגוס. אם רוצים מראה דומה, אבל פחות לוחץ, יש גם אפשרות לקליקרים.

כמו כן תמיד תוכלו לבחור בעגילים עם צבעים חזקים או גראדיינט של צבעים (Rainbow). מתאים מאוד למי שאוהב גם את השיער או שאר האקססוריז שלו בצבעים לא שיגרתים. 

על לאבאס

לאבאס היא חנות תכשיטי פירסינג המתמחה בתכשיטים ועגילים אקזוטיים במיוחד מכל רחבי העולם. הקטלוג שלנו כולל מאות תכשיטי פירסינג שונים המסודרים על פי צבע, סוג החומר, ציפוי, קוטר וקטגוריות כלליות (ביניהן כמובן טראגוס). 

את כל התכשיטים תוכלו לקבל במשלוח מהיר עד הבית ולהתהדר בתכשיט או התכשיטים החדשים שלכם לעיני כל.