עגילי הליקס לגברים

עגילי הליקס לגברים

עגילי הליקס או "פירסינג הליקס" הם פופולאריים במיוחד בעולם הפירסינג.

אז מה זה בכלל הליקס? הליקס הוא למעשה האזור שנמצא על השפה החיצונית של אפרכסת האוזן ולכן ניתן להשתמש במחט יחסית דקה של 1.2 מ"מ או 1 מ"מ. מדובר בתהליך קצר שאינו מאוד כואב (למרות שכל העניין הוא כמובן אינדיבידואלי).

יחד עם זאת, מכיוון שאזור ההליקס הוא בסופו של דבר סחוס ולכן רגיש למדי, חשוב מאוד לשמור עליו בתקופת ההחלמה שנעה בין ארבע חודשיים לבין שנה.

מדוע עגילי הליקס פופולאריים אצל גברים (אבל לא רק)?

גברים רבים מעוניינים לענוד עגיל הליקס לאחר שניסו עגיל סטנדרטי בתנוך האוזן, אבל מתחשק להם משהו קצת אחר. משהו שמצד אחד לא יהיה זר לחלוטין או וולגרי

בתקופת ההחלמה הראשונית העגילים המתאימים ביותר להליקס הם עגילים ישרים בצורת מוט פשוט, אך לאחר תקופה זו מגוון העגילים שאפשר לשלב באזור הוא אינסופי ולכן מתאים מאוד הן לגברים והן לנשים. 

לדוגמה, אפשר להשתמש בקיפר שקוף וכמעט בלתי נראה, חישוקי קליקר בלי יותר מדי פינפונים, פרסות שונות , שרשראות וזירקונים. גם מבחינת הקוטר יש מגוון גדול למדי של אורכים, כך שמי שמחליט "להתפרע" בהחלט יכול לעשות את זה.

עגילי הליקס אפשר למצוא כמובן גם בציפויים וצבעים שמתאימים לטיפוסים שונים, חמים או קרים, בוהקים או סולידיים ואפילו קשת של צבעים באותו התכשיט ממש (ריינבו).

מבחינת מחירים עגילי הליקס יכולים להתאים גם למי שלא בדיוק חשב לבנות לעצמו אוסף של תכשיטים: תכשיטי הליקס מתחילים בפחות מ-30 ₪ ותכשיטי 14 קארט זמינים במחירים של כמה מאות שקלים, אך ניתן לטפס אפילו יותר אם אתם מעוניינים בהליקס יוקרתי במיוחד. בקיצור, בחירה של עגיל הליקס היא ממש לא חתונה קתולית וניתן למצוא אותם במחיר שווה לכל נפש.

יתרון נוסף של עגילי הליקס הוא שהם עמידים יחסית ואפשר ללכת איתם לים או לברכה ללא חשש וכמובן להתקלח איתם. מרבית הציפויים הם היפואלרגניים.

על לאבאס פירסינג

אצלנו תמצאו מגוון עצום של עגילי גברים ותכשיטים מדהימים, שישדרגו את המראה שלכם בצורה מושלמת. ולא רק זה, אנחנו מציעים גם סינונים מתקדמים כדי שתוכלו למצוא בדיוק את התכשיט המושלם שמתאים לכם.

אנחנו מזמינים אתכם לעיין באוסף העצום שלנו, המסודר בקטגוריות וסוגים שונים. ואם תרצו לקבל עוד מידע או לשאול שאלות, אנחנו כאן כדי לעזור. אתם יכולים גם לקרוא מאמרים מעניינים באתר שלנו ולהצטרף לקהילה הגדולה שלנו בפייסבוק.

אז למה אתם מחכים? כנסו בחזרה לאתר וגלו את התכשיט המושלם שיתאים לסטייל שלכם!