למה צריך לשים לב כשניגשים לחנות פירסינג?

למה צריך לשים לב כשניגשים לחנות פירסינג?

אז אחרי שחשבתם והתלבטתם מה ואיפה, הגיע הרגע לו ציפיתם, הגיע הרגע ללכת ולהתחדש בפירסינג חדש.. אז מאיפה מתחילים ומה באמת חשוב לדעת? באנו לעשות לכם סדר בדברים:

גיל - מהו הגיל שבו מותר לעשות פירסינג בישראל?

ראשית, על פי החוק בישראל, בשביל לעשות עגיל או פירסינג עליכם להיות מעל גיל 16.

אם אתם מתחת לגיל 16 יש לבוא מצוידים באישור מההורים - חלק מהפירסרים יסתפקו באישור בכתב וחלק יסכימו לחורר אתכם אך ורק בליווי פיזי של אחד ההורים או האפוטרופוס שלכם.

  • טיפ: בשביל למנוע סיטואציה לא נעימה שאתם כבר בסטודיו מוכנים להתחורר אבל הפירסר לא מוכן לקחת אחריות עליכם, עדיף להרים טלפון ולשאול מראש.

לא יודעים לאיזו חנות פירסינג ללכת, אתם מוזמנים לשאול חברים, לשאול בדף הפייסבוק של Labass או לחפש סטודיואים באזור המגורים שלכם עם המלצות וביקורות טובות ברשת.

כמובן שאם מצאתם פירסר ממש שווה, אתם מוזמנים להמליץ עליו אצלנו בדף ולעזור לעוד אנשים בקהילה שלנו.

רגע לפני שיוצאים מהבית לעשות פירסינג - ספונטניות היא שם המשחק!

לעזור אומץ וקצת כסף בכיס, לאסוף את החבר או החברה ולצאת לדרך.: 

הנה הגיע לו היום הגדול, מתרגשים? גם אנחנו! אז הנה כמה עצות וטיפים מהאנשים של Labass על "איך לעשות את רגע החירור ליותר נעים וקצת פחות מלחיץ"

  • במקרים של רגישות למתכת מסוימת / פירסר מבוקש / או שעה ספציפית שנח לכם עדיף ורצוי להתקשר לפירסר ולקבוע תור!
  • "תתקלחו! נשמע מצחיק אנחנו יודעים אבל מצד אחד מקלחת מרגיעה את הנפש ומהצד השני מרפה את הגוף ומנקה אותו מלכלוך - ככה גם יהיה פחות סיכוי לזיהום בעגיל." יסמין
  • שותפה לפשע - "כשאני הולכת להתחורר או להתקעקע אני תמיד לוקחת איתי חברה טובה, כיף לדעת שיש איתי חברה בשביל להרגיע את הלחץ של לפני ושתנהג לי באוטו למקרה שתגיע סחרחורת." אלונה
  • אוכל - כן גם זה נשמע ברור מאליו אבל פירסינג זה עסק קצת מלחיץ אנחנו יודעים, אז כדי להימנע מנפילת סוכר או התעלפות (תשאלו את הפירסר שלכם כמה פעמים הוא התמודד עם מקרים כאלה) עדיף להכניס לגוף קצת אוכל וסוכרים לפני.
    *טיפ על טיפ: "אני תמיד בא לסטודיו עם שוקולד בכיס או בקבוק קולה. בבקשה!" עומר
  • אם אתם הולכים על פירסינג אוראלי (באזור הפה), רצוי לצחצח שיניים ולשטוף את הפה - ככה נמנעים מחיידקים וזיהומים אפשריים (ומפרצופים מבואסים של הפירסר) ונהנים מרעננות.. (;
  • אלכוהול? תרשו לנו להסביר לכם למה לא - הרבה אנשים חושבים שאלכוהול יקל להם על הכאב אבל בתכלס, זה לא בדיוק עובד ככה. חוץ מזה שהאלכוהול מרחיב את כלי הדם הוא גם מדלל לנו את הדם, מה שאומר שאתם תדממו יותר במהלך החירור, הדם גם לא ייעצר בקלות וזה יגרום לכם לכאב ראש וסחרחורת. כמובן שכל פירסר מקצועי שיריח עליכם אלכוהול יוותר על השטר ויגיד לכם לחזור כשאתם Fresh לגמרי.
  • אם אתם מעוניינים להביא עגיל להביא עגיל מהבית או לרכוש בחנות פירסינג ולא להשתמש בעגיל של הפירסר, יש לוודא שהפירסר מאשר את זה לפני כן.

הגעתם לחנות פירסינג - כך עליכם להתנהג!

נכנסים אומרים שלום מתיישבים ובינתיים ברקע יש זמזום של מכונות קעקועים.. אח איזה רגע כיף!

תנסו לא לצעוק או לדבר בטלפון בפנים, זה יכול מאוד להפריע לפירסרים ולמקעקעים, במיוחד אם הם באמצע סשן.

כשיגיע תורכם, הפירסר יצא אליכם ויכניס אותכם לחדר שלו, זה הזמן לבקש אישור מהפירסר להיכנס עם השותף שלכם שיוכל לראות, לצלם או סתם להחזיק לכם את היד.

הגיע תורכם להתחדש בפירסינג?

הרגע הגדול הגיע, אתם שוכבים או יושבים על המיטה, תלוי איפה הפירסינג.

הפירסר סיים לנקות את האזור עם אלכוהול ולסמן את האזור עם עט. עכשיו הוא מתקרב אליכם עם המחט, לא לזוז, באמת שאין ממה לפחד. זה רגע קטן של כאב, שאחריו אתם מקבלים פירסינג יפיפה וישר.

אז לא לזוז ולא לצעוק, זה עלול להזיז את הפירסר וכל תזוזה קטנה יכולה להרוס את כל המיקום והסימטריות של העגיל, טראגוס הוא דוגמה קלאסית, אם החור יהיה טיפה למעלה או טיפה למטה הוא כבר יהיה פחות יפה.

אם אתם עדיין קצת לחוצים, תבקשו מהפיסר לעצור לרגע, צאו החוצה ותשתו כוס מים.

אחרי שחזרתם למיטה אפשר לעצום את עיניים, עכשיו אחרי שהפירסר סימן את המקום הוא מחדיר את המחט, מכניס את העגיל אל תוך המחט החלולה, ומוציא את המחט כך שהעגיל תופס את מקומה וסוגר עם הסוגר.

זהו, תתחדשו !

תגידו יפה שלום ולכו להשוויץ בעגיל החדש שלכם. רק אהה רגע.. אל תשכחו לשלם לפירסר כן?

טיפים להיגיינה ושמירה על הפירסינג

  • אם הגעת עם העגיל הרפואי כבר מהבית, יש להביא אותו בתוך שקית אטומה שלא יתמלא בחיידקים.
  • אל תחליפו ואל תשחקו בידיים מלוכלכות עם העגיל החדש עד שהנקב מחלים
  • תזכרו לנקות את העגיל ולחטא את המקום עם משחה מיוחדת לנקבים בגוף
  • יש לחזור אל הפירסר לבדיקה אחרי שבועיים.