ספטום

ספטום - Labass
והפירסינג הכי נפוץ כיום בישראל היא… הוא… נכון מאוד! ספטום 
 

אז מה כל כך מיוחד בו ומה אנחנו עוד יודעים על הספטום חוץ מזה שהוא כלכך יפה ומתאים כמעט לכולם?

  לא בטוחים אם הוא מתאים לכם או לא? תוכלו לבדוק זאת בעזרת Fake ספטום

מתי בדיוק הוא פרץ לתודעה שלנו? ומה זה אומר בכלל?  

השם שלו, ספטום, כמו רוב סוגי הפירסינג קרוי על שם האזור בו הוא נמצא, אבל מה שכל כך מיוחד בעגיל הזה שיש אותו לכולם?!  דמיינו לכם סיטואציה שיש לכם ספטום ואתם נורא רוצים להתקבל לעבודה מסוימות אבל שמעתם שיש במקום העבודה הזה מנהל שהוא קצת מיושן ואתם יודעים שהסיכוי שהוא יקבל אתכם עם ספטום קלוש.. אז מה עושים? אפשרות אחת להוריד אותו לפני הראיון להתקבל, ואז כל פעם שעוברים ליד הבוס להוריד את הראש לרצפה ולשחק אותה כאילו נפלה לכאלו נפלה לכם העדשה אבל האפשרות השניה היא פשוט לדחוף את הספטום לתוך הנחיירים וככה אף אחד לא יראה אותו, עובד רק עם עגילי פרסה, כן? 

הטיפול בספטום נעשה בצורה חיצונית, להסבר מפורט על אופן הטיפול לחצו על הקישור:

 טיפול חיצוני

היסטוריה בקטנה: 

תהיו מופתעים לגלות שספטום הוא העגיל השני הכי נפוץ (אחרי עגיל באוזן – לוב) בין העמים השבטיים בהיסטוריה (לא רק בישראל).

הספטום היה פופולרי מאוד בקרב לוחמים שבטיים, הם נהגו לעשות אותו כדי לקבל מראה של לוחם פראי וקשוח.
הספטום היה גם סמל אהבה מסורתי של העם האצטקי, בני המאיה והאינקה, הם נהגו לענוד תכשיטים העשויים זהב ואבני ירקן כדי לפאר את אל המים ואל השמש.  

מה חשוב לדעת על עגיל באף 

האף הוא אחד המיקומים הפופולאריים ביותר למיקום עגילים, לא בכדי ישנם סוגים רבים של פירסינגים לאף ותעשייה שלמה קמה סביב השפיץ שיושב בקדמת הפנים שלנו. מה הם סוגי העגילים שניתן לעשות באף וממה כדאי להיזהר טרם מוסיפים חור נוסף לאף שלנו.

 

איפה עושים עגיל באף

כאשר מדובר על עגילים באף ישנם שני סוגי עגילים פופולאריים. הראשון והמוכר הוא הנזם, את הנזם ניתן לעשות באחד משני צדיי האף או בשניהם, כאשר ניתן להתאים לו מגוון רחב של סוגי עגילים בצורות שונות כמו חישוק קטן או גדול וסיכות בעלות ראש שונה. הנזם הוא פירסינג פופולארי, אינו כואב לחירור ופשוט יחסית לביצוע.

 

עגיל באף – ספטום

סוג העגיל השני הוא עגיל הספטום. חירור הספטום נעשה במחיצה שבין שני הנחיריים, הוא פשוט יחסית לביצוע אך דורש מיומנות של הפירסר מאחר ולא ניתן לעשות שימוש באקדח וחובה להשתמש אך ורק במחט. בשונה מהנזם, לספטום מראה מוחצן בשל מיקומו הבולט ולרוב הוא יגיע בתצורה של חישוק מלא או חלקי.

 

סכנות העגילים באף

עגילים באף נושאים עימם את הסכנות הרגילות של ביצוע פירסינג, שהן אינפקציה ותלישה של העגיל. אנשים נוטים לחשוב כי מאחר מהאף הוא איבר הצובר לכלוך ואבק העגילים על גביו נוטים להזדהם בקלות, אך שמירה על חיטוי כהלכה לאחר החירור ושימוש בעגיל רפואי במשך התקופה הנדרשת אמורים לעשות את העבודה ולשמור על החור נקי ותקין.

 

Labass – מגוון רחב של עגילים

באתר תוכלו להתרשם מקטלוג העגילים המגוון שלנו הכולל בין היתר סוגים שונים של עגילים לאף ועגילים לשאר סוגי הפירסינג. לבירור של פרטים נוספים ניתן ליצור קשר דרך האתר או בעזרת מספר הטלפון 054-5873021.

רגע לפני שמתחוררים: 

 את העגיל ניתן להסתיר באף כבר מהיום הראשון אך זה כרוך במעט כאב

עברו עכשיו לקולקציית העגילים של לאבאס - ספטום

עובי מוט סטנדרטי: 1.2

זמן החלמה: 3 חודשים

רמת כאב: 6 בסולם לאבאס