פטמה

פטמה - Labass

פירסינג בפיטמה הוא אחד העגילים מהמבוקשים והסקסיים ביותר! למזלנו הוא גם אחד הכואבים ביותר.. אחרת לכולם כבר היה אותו.

אחת הסיבות לכך שהמיקום הזה מבוקש כל כך היא בזכות יכולת ההסתרה שלו. תחשבו על זה, מסתובבים בנינו כל כך הרבה אנשים עם פירסינג בפיטמה שזה הסוד הקטן שלהם.. בנוסף, אפשר לענוד על הפיטמה כל כך הרבה סגנונות שונים מה שעושה את העסק להרבה יותר מעניין.

  • מוטות
  • חישוקים
  • פרסות
  • שרשראות 

הצורה האופקית היא הנפוצה ביותר אך בהחלט אפשר לנקב את הפטמה בצורה אנכית,  או אפילו לשלב ביניהם.

פטמה גברית מול פטמה נשית, יש הבדל.. אבל מהו?

פטמות גבריות:

מבחינה אבולוציונית אצל מרבית הגברים הפטמות קטנות יחסית ולא מספיק גדולות כדי להיות מנוקבות, מה שקורה ברוב המקרים זה שגברים מנקבים את החלק שמאחורי הפיטמה וזה גורם לפטמה להראות גדולה יותר ובריאה יותר, כך אנחנו גם ממקטינים את הסיכון לדחייה של הפירסינג.

פטמות נשיות:

הפטמות הנשיות הן יותר גדולות כך שאין סיבה לנקב את החלק האחורי של הפיטמה (אלא אם כן רוצים לענוד 2 עגילים) למעשה חירור של החלק האחורי של הפיטמה עלול להשפיע ואף לגרום חסימה של תעלת החלב, המיקום הנכון הוא בבסיס הפיטמה. ברוב המקרים לאחר שהנקב יחלים הפטמה תגדל ותהיה זקופה יותר.

הנקה: אין דיווחים על כך שפירסינג בזמן ההנקה יכול לגרום לסיבוכים ולמרות שניתן להניק בזמן ההנקה אנחנו ממליצים להסיר אותו מהחשש שהתינוק ייבלע את הסוגר של העגיל או כל חלק אחר ממנו.
מהסיבה הזו אנחנו ממליצים להסיר את העגיל, ולשים אותו במקום נקי וסטרילי. בנוסף, בזמן ההנקה השדיים והפטמות גדלים כך שכדאי להיות במעקב על העגיל ולהחליף אותו למידה יותר גדולה בעת הצורך.

קראי את הכתבה על "פירסינג בזמן ההריון

פטמה אחת או שתיים?

אז מה עדיף? גברים נוטים לחורר פטמה אחת ונשים נוטות לחורר את שני הפטמות. ההמלצה שלנו למי שמתכוון לנקב את שני הפטמות היא לנקב קודם פטמה אחת ולאחר תהליך ההחלמה לנקב גם את הפטמה השנייה כדי להימנע ממצב בו לא מצליחים לישון על שני צידי הגוף, במיוחד למי שישן עם בת או בן זוג. בנוסף, יכול להיות שסף הכאב שלכם לא כל כך גבוהה כדי לנקב את שני הפטמות באותו היום או אפילו תגלו שאתם מתחברים יותר למראה של פירסינג אחד.

הטיפול בפירסינג בפיטמה נעשה בצורה חיצונית, להסבר מפורט על אופן הטיפול לחצו על הקישור:

 טיפול חיצוני

היסטוריה בקטנה:

אזכור ראשון שיש לנו על פירסינג בפיטמה מופיע במאה ה - 14 שנשים נהגו ללבוש בגדים עם מחשוף עמוק. באותה תקופה נשים מהמעמד הגבוהה נהגו ללבוש בגדים עם מחשוף עמוק עוד יותר, כזה שחושף חצי מהשד. אבל איזבו מלכת צרפת שברה את השיא כשהיא הייתה נוהגת ללבוש את שמלותיה עם מחשוף הענק שהגיע עד לטבור.

בסופו של דבר אופנה זו הובילה לחשיפה של הפטמות בחופשיות וניקובם כשהן עונדות חישוקים עם יהלומים ושרשראות זהב.

גם לגברים יש אזכור קטן לפירסינג בפטמה מאותה התקופה. שהמלחים והפיראטים היו חוצים את קו האופק הם היו נוהגים לחורר את הפיטמה כסמל לאומץ לב.

לקולקציית פירסינג לפיטמה של לאבאס לחצו

עובי מוט סטנדרטי : 1.2 מ"מ
רמת כאב: 7 בסולם לאבאס
זמן החלמה: גברים  בין 2 -5 חודשים | נשים בין 4 - 10 חודשים